Rok rozwoju: 6 rzeczy w biznesie, nad którymi warto popracować w 2024

Dzień dobry!

Koniec roku to to idealny czas, aby zastanowić się nad tym, co sprawdziło się w Twojej firmie, a co może wymagać trochę dodatkowej troski, aby ten przyszły rok był jeszcze bardziej udany.

Jakie strategie przyniosły dobre efekty? Jakie wyzwania udało Ci się pokonać? Przekształć te spostrzeżenia w kroki na następne 12 miesięcy, aby ulepszyć swój model biznesowy.

O czym warto pomyśleć?

  1. Strategia rozwoju

Działasz w oparciu o konkretny plan czy raczej spontanicznie, odpowiadając na bieżące wyzwania? Bez względu na to, jaki jest rozmiar Twojej firmy, odpowiednio opracowany plan działań pomoże Ci o wiele szybciej się rozwijać i unikać wielu kosztownych błędów. A początek roku to idealny moment, aby wdrożyć świeżą strategię.

Jeśli nie wiesz, jak opracować taką strategię, zamów spersonalizowany warsztat „DNA firmy – wizja przyszłości”, podczas którego wspólnie z Twoim zespołem stworzymy skuteczny plan działań.

  1. Obecność Twojej firmy w cyfrowym świecie

W stale ewoluującym krajobrazie cyfrowym silna obecność w Internecie nie podlega negocjacjom. 75% konsumentów przyznaje, że ocenia wiarygodność firmy na podstawie wyglądu jej strony internetowej (dane WebFX,). Może przyszły rok to więc dobry czas, aby popracować nad budowaniem wizerunku online, a może – aby wejść w sprzedaż w kanałach internetowych?

  1. Poprawa doświadczenia klienta

Zadowoleni klienci to lojalni klienci, a zadbanie o ich odpowiednie doświadczenie w kontakcie z Twoją marką – od jej poznania po obsługę posprzedażową – staje się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Co więcej, może pozwolić Ci podnieść ceny. Zastanów się, czy to coś, czym warto zająć się w 2024 roku.

  1. Sprawniejsze operacje

Początek roku to także dobry czas, aby poukładać procesy i popracować nad efektywnością operacji.

  1. Podejmowanie decyzji w oparciu o dane

W erze cyfrowej dane mogą być tajną bronią Twojego biznesu. Zastanów się, czy na pewno dobrze wykorzystujesz ich potencjał. Może to czas, aby zagłębić się w ten temat, odkryć ukryte trendy, zrozumieć zachowania klientów i podejmować właściwsze decyzje, które napędzają rozwój Twojej firmy?

  1. Zrównoważone praktyki

Zrównoważony rozwój to już nie tylko modne hasło – to konieczność i coś, czego coraz mocniej wymagają przepisy prawa, a także sami klienci. Może warto wykorzystać przyszły rok, aby zacząć wdrażać przyjazne dla środowiska i społeczności praktyki?

Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Cię do przygotowania na udany start w nowy rok.

A jeśli przyda Ci się wsparcie, aby ruszyć z miejsca, koniec roku i początek nowego to doskonały czas, aby zorganizować warsztaty strategiczne. Zaplanuj swój sukces.

Zamów spersonalizowane warsztaty

Z pozdrowieniami
Aneta Grzegorzewska

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone