Jeśli chcesz, aby klient Cie zauważył – musisz być widoczny. Czy zastanawialiście się, jaki jest współczesny konsument? Czym kieruje się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Co sprawia, że wybiera tę, a nie inną markę?
Jeśli pokażecie klientowi, że jest dla Was ważny i poczuje, że ma wpływ na swój wybór – osiągnęliście cel. Kolejną sprawą jest zaangażowanie klienta w markę. Czym ono jest ? Jest ono pochłonięciem, chęcią uczestniczenia w jakimś przedsięwzięcia, odczuwaniem emocji na myśl o… Dobrym sposobem na zbudowanie więzi może być wciągnięcie konsumenta w opowieść o marce. Sprawienie, że będzie to też opowieść o nim samym. O jego pasji, zainteresowaniach lub może po prostu wartościach, którymi się w życiu kieruje. Można uczynić klienta częścią naszej historii, może on ją pisać razem z nami. Bardzo popularny dziś crowdsourcing opierający się przede wszystkim na czerpaniu wiedzy od tłumu <crowd (tłum) i outsourcing (realizacja celów z wykorzystaniem wiedzy z zewnątrz)> pozwala uczestniczyć konsumentowi w dyskusji nad ostatecznym kształtem produktu czy usługi. Uważajcie jednak, aby nie za bardzo oddać swoją historię w ręce konsumentów. Czasem to niebezpieczne :-).