Zastanawialiście się, dlaczego McDonald’s rozdaje kawę za darmo, muzea w określone dni nie pobierają opłat, a sprzedawcy internetowi dostarczają towar do domu gratis?
To proste. Firmy chętnie ponoszą koszty, bo zero nie jest ceną. Jest to budowanie marki poprzez stosowanie emocjonalnego irracjonalnego podniecenia. Działa? Działa!!!! I o to chodzi, aby ludzie mięli pozytywne skojarzenie, żeby chciało im się wracać. Może wtedy kupią coś innego? Budowanie marki to nic innego, jak kreowanie i utrwalanie w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku. Marka jest wyobrażeniem, które klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Zatem – jaka reputacja u klientów – taka marka!!!
Jaki będzie lider 2030 roku?
Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie