Wybierz mnie, wybierz mnie!!!! Czyli jak zostać architektem marki?

Jeśli chcesz, aby klient Cie zauważył – musisz być widoczny. Czy zastanawialiście się, jaki jest współczesny konsument? Czym kieruje się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Co sprawia, że wybiera tę, a nie inną markę?

Jeśli pokażecie klientowi, że jest dla Was ważny i poczuje, że ma wpływ na swój wybór – osiągnęliście cel. Kolejną sprawą jest zaangażowanie klienta w markę. Czym ono  jest ? Jest ono pochłonięciem, chęcią uczestniczenia w jakimś przedsięwzięcia, odczuwaniem emocji na myśl o… Dobrym sposobem na zbudowanie więzi może być wciągnięcie konsumenta w opowieść o marce. Sprawienie, że będzie to też opowieść o nim samym. O jego pasji, zainteresowaniach lub może po prostu wartościach, którymi się w życiu kieruje. Można uczynić klienta częścią naszej historii, może on ją pisać razem z nami. Bardzo popularny dziś crowdsourcing opierający się przede wszystkim na czerpaniu wiedzy od tłumu <crowd (tłum) i outsourcing (realizacja celów z wykorzystaniem wiedzy z zewnątrz)> pozwala uczestniczyć konsumentowi w dyskusji nad ostatecznym kształtem produktu czy usługi. Uważajcie jednak, aby nie za bardzo oddać swoją historię w ręce konsumentów. Czasem to niebezpieczne :-).

Przeczytaj również

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia