Wybierz mnie, wybierz mnie!!!! Czyli jak zostać architektem marki?

Jeśli chcesz, aby klient Cie zauważył – musisz być widoczny. Czy zastanawialiście się, jaki jest współczesny konsument? Czym kieruje się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Co sprawia, że wybiera tę, a nie inną markę?

Jeśli pokażecie klientowi, że jest dla Was ważny i poczuje, że ma wpływ na swój wybór – osiągnęliście cel. Kolejną sprawą jest zaangażowanie klienta w markę. Czym ono  jest ? Jest ono pochłonięciem, chęcią uczestniczenia w jakimś przedsięwzięcia, odczuwaniem emocji na myśl o… Dobrym sposobem na zbudowanie więzi może być wciągnięcie konsumenta w opowieść o marce. Sprawienie, że będzie to też opowieść o nim samym. O jego pasji, zainteresowaniach lub może po prostu wartościach, którymi się w życiu kieruje. Można uczynić klienta częścią naszej historii, może on ją pisać razem z nami. Bardzo popularny dziś crowdsourcing opierający się przede wszystkim na czerpaniu wiedzy od tłumu <crowd (tłum) i outsourcing (realizacja celów z wykorzystaniem wiedzy z zewnątrz)> pozwala uczestniczyć konsumentowi w dyskusji nad ostatecznym kształtem produktu czy usługi. Uważajcie jednak, aby nie za bardzo oddać swoją historię w ręce konsumentów. Czasem to niebezpieczne :-).

Przeczytaj również

Jak skutecznie delegować zadania w firmie?

Delegowanie zadań to kluczowa umiejętność, która może znacząco wpłynąć na efektywność pracy w każdej organizacji. Dobrze przeprowadzony proces delegowania nie tylko odciąża liderów, ale także rozwija umiejętności pracowników i wzmacnia zespół. W tym artykule przedstawimy kilka sprawdzonych strategii, które pomogą Ci skutecznie delegować zadania w firmie. Zrozumienie, co można delegować

Czytaj więcej »

Budowanie odporności psychicznej lidera

W dzisiejszym dynamicznym i często nieprzewidywalnym środowisku biznesowym, odporność psychiczna stała się kluczową cechą skutecznych liderów. Odporność psychiczna to zdolność do radzenia sobie z wyzwaniami, adaptacji do zmian oraz utrzymania pozytywnego nastawienia w obliczu trudności. W tym artykule opowiem Ci, jak liderzy mogą rozwijać swoją odporność psychiczną, aby lepiej zarządzać

Czytaj więcej »

Jak zbudować zespół marzeń? Najnowsze trendy w zarządzaniu i rola samoświadomości lidera.

Zespół marzeń – to nie tylko fraza, to cel, do którego dążą liczne firmy. Ale jak go osiągnąć dziś? Współczesne zarządzanie coraz bardziej skupia się na ludziach. Budowanie efektywnych zespołów przekracza ramy tradycyjnego przydzielania zadań. To sztuka tworzenia środowiska, w którym każdy członek może rozwijać się, a jednocześnie wspólnie osiągać

Czytaj więcej »

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2025 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone