Mikro jest Makro czyli usługa doradcza dla małych firm.

Dlaczego młoda  firma  nie powinna mieć kompleksów? Dlatego, że cele firmy wychodzą z marzeń właścicieli, choć muszą być podyktowane realiami. Na tym polega przewaga małych i średnich firm nad dużymi. Tu wciąż pamięta się marzenie, które jest obecne w działaniach. Często jest źródłem inspirującej obecności właściciela i jego emocji, które napędzają do działania. Dodatkowo obecność jednoosobowego właściciela i małego grona kierowniczego pozwala na działania związane z interesem firmy, a nie – czasem oderwanym od realiów – zyskiem akcjonariuszy.

Nasza firma posiada w swojej ofercie usługę doradczą, która została przygotowana z myślą o małych firmach rozpoczynających swoją przygodę na rynku towarów lub usług. Jest to usługa MIKRO JEST MAKRO. Przez kilka lat naszej działalności kilkanaście firm skorzystało z tej usługi. Zawiera ona trzy elementy: diagnozę czyli analizę działań marketingowych dla danego produktu lub usługi, przygotowanie rekomendacji czyli szereg działań pro-rozwojowych podjętych przez firmę oraz wdrożenie ich w życie.

Z usługi korzystają firmy, które rozpoczynają działalność oraz te działające nie dłużej niż 5 lat.

Aby skorzystać z bezpłatnej konsultacji wystarczy przysłać zgłoszenie na adres biuro@glowydowynajecia.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numer +48 607 090 205

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone