Dlaczego młoda firma nie powinna mieć kompleksów? Dlatego, że cele firmy wychodzą z marzeń właścicieli, choć muszą być podyktowane realiami. Na tym polega przewaga małych i średnich firm nad dużymi. Tu wciąż pamięta się marzenie, które jest obecne w działaniach. Często jest źródłem inspirującej obecności właściciela i jego emocji, które napędzają do działania. Dodatkowo obecność jednoosobowego właściciela i małego grona kierowniczego pozwala na działania związane z interesem firmy, a nie – czasem oderwanym od realiów – zyskiem akcjonariuszy.
Nasza firma posiada w swojej ofercie usługę doradczą, która została przygotowana z myślą o małych firmach rozpoczynających swoją przygodę na rynku towarów lub usług. Jest to usługa MIKRO JEST MAKRO. Przez kilka lat naszej działalności kilkanaście firm skorzystało z tej usługi. Zawiera ona trzy elementy: diagnozę czyli analizę działań marketingowych dla danego produktu lub usługi, przygotowanie rekomendacji czyli szereg działań pro-rozwojowych podjętych przez firmę oraz wdrożenie ich w życie.
Z usługi korzystają firmy, które rozpoczynają działalność oraz te działające nie dłużej niż 5 lat.
Aby skorzystać z bezpłatnej konsultacji wystarczy przysłać zgłoszenie na adres biuro@glowydowynajecia.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numer +48 607 090 205