Concierge czyli Wszechogarniacz

Concierge (pol. konsjerż) to w Polsce rzadka profesja. W Europie znana od średniowiecza. Można ją dziś nazwać Wszechogarniacz.

Konsjerż to osoba, która wyręczy cię w wielu sprawach, zorganizuje twoje marzenia oraz ofiaruje ci czas, którego nie będziesz pożytkować na czasochłonnym załatwianiu trudnych spraw. Dawniej odpowiadał za utrzymanie palących się świec w komnatach i korytarzach zamkowych. Potem do jego obowiązków dołączyło dbanie o zaspokojenie zachcianek gości. Obecnie Konsjerż funkcjonuje jako osobisty asystent klienta hotelu i organizuje jego spotkania, wyjścia do teatrów, restauracji i inne rozrywki. Jest też obecny w banku dla klientów VIP oraz w coraz większej ilości branż związanych z obsługą klienta. Współczesny Konsjerż to człowiek orkiestra, któremu można powierzyć zadania wszelakie, także te specjalne, a nawet niemożliwe. Rozpiętość działań konsjerża jest bardzo szeroka.

Dlatego w ofercie naszej firmy w pakiecie abonamentowym jest pakiet concierge. W ramach tego pakietu oferujemy:

  • pełne wsparcie bez kompromisów
  • pełen wachlarz usług
  • pakiet nielimitowanej liczby godzin
  • pełna swoboda działania
  • forma bezpośrednia

Czego za Ciebie nie zrobimy? W tej kwestii ograniczają nas tylko indywidualne ustalenia.

Przeczytaj również

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić

Czytaj więcej »

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia