Zastanawialiście się, dlaczego McDonald’s rozdaje kawę za darmo, muzea w określone dni nie pobierają opłat, a sprzedawcy internetowi dostarczają towar do domu gratis?
To proste. Firmy chętnie ponoszą koszty, bo zero nie jest ceną. Jest to budowanie marki poprzez stosowanie emocjonalnego irracjonalnego podniecenia. Działa? Działa!!!! I o to chodzi, aby ludzie mięli pozytywne skojarzenie, żeby chciało im się wracać. Może wtedy kupią coś innego? Budowanie marki to nic innego, jak kreowanie i utrwalanie w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku. Marka jest wyobrażeniem, które klienci kojarzą z oferowanymi przez firmę produktami czy usługami. Zatem – jaka reputacja u klientów – taka marka!!!

Odblokuj naturalną moc swojego zespołu!
Talenty Gallupa, wywodzące się z ponad 50 lat badań i analizy milionów wywiadów, to zestaw 34 wrodzonych wzorców myślenia, odczuwania i zachowania, które są naturalnie efektywne. To „oprogramowanie” naszego mózgu które sprawia, że pewne rzeczy przychodzą nam łatwiej, a inne wymagają większego wysiłku. To nie są umiejętności, wiedza czy wartości.