Dlaczego jedne opakowania są dobre, a inne tylko ładne?

Wczoraj odwiedziłam targi Packaging Innovations 2014. Oprócz wystawców z całego świata swoje projekty pokazali studenci Akademii Sztuk Pięknych z Łodzi, Poznania, Warszawy i Wrocławia. Dostali szansę, aby ich arcydzieł sztuki użytkowej ujrzały światło dzienne. Zobaczyłam piękne opakowania zwykłych produktów takich jak miód, kredki, pudełka na chusty, kiełkownicę.

Projektowanie dobrych opakowań to połączenie elementów sztuki i wiedzy. Opakowanie przekazuje konsumentowi wszystkie najważniejsze informacje na temat produktu. Konsumenci podejmujący decyzję wyłącznie w oparciu o racjonalne przesłanki należą obecnie do mniejszości. Większość konsumentów podejmując decyzję o zakupie produktu, kieruje się emocjami. Zatem im bardziej opakowanie przemawia do emocji  – tym lepiej. Producenci tworzą własne Marki funkcjonujące w sieciach handlowych. Obecnie, aby stworzyć oryginalne opakowanie, trzeba znaleźć niszę, której nikt wcześniej nie odkrył…

Aneta Grzegorzewska20140410_133234 20140410_133303 20140410_133310 20140410_133501 20140410_133603 20140410_133810

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone