Pierwsze koty za płoty, czyli glowydowynajecia.pl mają rok

W lipcu tego roku przypada pierwsza rocznica powstania firmy glowydowynajęcia.pl. Troszkę jak pierwszoklasiści przestępujący po raz pierwszy mury szkolne, mieliśmy w sobie mieszkankę skrajnych uczuć – obawy o nieznane, wszak wyruszamy w nieodgadnioną wyprawę do świata zwanego wolnym rynkiem, ale również olbrzymi zapas energii, pomysłów i optymizmu.
Dziś otrzymaliśmy „promocję do drugiej klasy”. Wkraczamy do niej bardziej świadomi swoich możliwości, ale i głodni nowej wiedzy i wyzwań. Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę , ponieważ chcemy być jeszcze lepsi – dla siebie, ale przede wszystkim dla Naszych Klientów.
Dziękujemy wszystkim tym, którzy uwierzyli w tego „pierwszaka” i powierzyli w nasze ręce i oczywiście głowy, swoje przedsięwzięcia.
Nie możemy oczywiście zapomnieć o wszystkich przychylnych nam instytucjach i ludziach, którzy bezinteresownie wspierali i trzymali kciuki za powodzenie naszego projektu.

Zespół
glowydowynajęcia.pl

Przeczytaj również

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić

Czytaj więcej »

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia