Boimy się zmian w życiu zawodowym

W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, w którym musimy zdecydować, czy chcemy zmienić pracę. Zdarza się, że z powodu licznych obaw rezygnujemy z możliwości zatrudnienia w nowym miejscu. Czego najbardziej się boimy?
37% pytanych Polaków najbardziej obawia się nowych, nieznanych obowiązków, 34% martwi się atmosferą w pracy, nieznajomością zasad i zwyczajów tam panujących, braku akceptacji zespołu, 23% obawia się zaburzenia stabilizacji życiowej, nowych godzin pracy, innej wysokości pensji, nowych znajomych.
Mimo tego, że nowa praca budzi wiele obaw, to jednak eksperci zapewniają, że zwykle znikają one już po pierwszym miesiącu. Z reguły właśnie miesiąc wystarcza, by przystosować się do nowych obowiązków, nowego otoczenia. Po tym czasie wszystko staje się łatwiejsze i opuszcza nas nadmiar stresu.

źródło: pieniadz.pl

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone