Promujmy polskich producentów odzieży

Czy zastanawialiście się nad tym, żeby kupować polską odzież i przez to wspierać polskich producentów odzieży?
– Z chińskimi konkurentami musimy się zmierzyć, nie można ich ignorować. Musimy być od nich lepsi. To jest mój cel. – Dlatego np. staramy się pełnić funkcję promotorów polskiego eksportu. Zrobiliśmy u siebie największy showroom w Polsce, mamy ponad 300 wystawców i ich liczba ciągle się zwiększa, jeździmy z ich ofertą na targi na całym świecie. Zainteresowanie polskimi produktami rośnie, bo rośnie ich jakość – przekonuje Antoni Ptak – właściciel siedmiu olbrzymich obiektów handlowych o łącznej powierzchni 120 tys. mkw. zbudowanych na powierzchni 20 hektarów. (źródło: biznes.onet.pl)
W Ptaku, który znajduje się w małej miejscowości Rzgów, zaopatrują się polscy sklepikarze ale również goście z Rosji i Ukrainy. W ogromnym centrum handlowym można zobaczyć tablice informacyjne w języku polskim i rosyjskim. Hale w Ptaku (tak potocznie mówią o nich bywalcy) mają swoisty klimat. Polscy producenci odzieży handlują tam legalnie. I choć towary nie są najtańsze, cieszą się popularnością, bo Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość a nie na cenę.
Polki znane są na świecie z dobrego gustu. Nie ma więc powodu do zmartwień. Polska produkcja odzieży zawsze będzie lepsza od chińskiej.

Aneta Grzegorzewska

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone