Historia biznesu jako element budowania marki.

Na budowanie marki składa się wiele rzeczy. Jednym z elementów, który zazwyczaj powstaje na początku drogi jest opowieść o firmie. Bardzo ważną rzeczą w budowaniu marki jest prawdziwa historia twojego biznesu. Koniecznie musisz mieć swoją historię. Twoi potencjalni klienci chcą wiedzieć, z kim mają do czynienia. Zacznij od czegoś o sobie, napisz skąd wziął się pomysł na taki biznes. Określ, ile czasu zajęła ci jego realizacja i jakie kroki doprowadziły cię do celu. Czym się kierujesz czyli jaki kanon zasad wyznaje twoja firma.

Jakie trudności napotkałeś na początku drogi i jakie sukcesy wynagrodziły ci trudy. Co chciałbyś powiedzieć osobom, które startują w branży i jakich rad mógłbyś im udzielić. To wszystko sprawi, że będziesz autentyczny.

Powodzenia!

Przeczytaj również

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia