Czy powinieneś zostać biznesmenem?

Przekonaj się, czy biznes jest dla Ciebie? Czy potrafisz dla sukcesu poświęcić wiele, wytrwale i w samodyscyplinie dążyć do osiągnięcia celu? Własny biznes może dać Ci wolność, niezależność finansową a nawet dobrobyt. Lecz, czy jesteś w stanie ciężko pracować na sukces, który jest nagrodą za długą drogę na przekór radom wielu speców od zarządzania?

Może zatem nie warto wierzyć we wszystko co nam mówią? Może tak na prawdę nasze zobowiązania są naszymi aktywami?

Amerykański trener biznesu Grant Cardone opracował zestaw cech, które mogą pomóc w biznesie. Oto 12 cech, które większość uzna za obciążające, ale mogą one świadczyć o tym, że jesteś materiałem na biznesmena.

1. Nie cierpisz Status Quo czyli nie jesteś typem człowieka, który robi coś, w określony sposób, i w określonym czasie, bez wyjaśnienia po co. Nie chcesz podążać za stadem.
2. Szybko się nudzisz – często zmieniasz pracę a inni widzą w tym problem? Nie ma nic złego w częstej zmianie pracy bo to oznacza, że nużą Cię czynności, które nie zaspokajają Twoich ambicji, które nie są wyzwaniem.
3. Nie lubisz pracować dla kogoś. Jesteś zbyt kreatywny aby pracować dla kogoś. Bycie trybikiem jest dla Ciebie przeszkodą, ponieważ chcesz stworzyć coś, co zainspiruje innych i czym będą mogli się dzielić.
4. Masz łatkę buntownika. Wiesz, że wielkość leży poza granicami komfortu, a polityka, prawa, przepisy nie mają zastosowania w stosunku do Ciebie. Zostałeś zaszufladkowany jako buntownik, ale gdybyś mógł, to wyłączyłbyś grawitację. Tak trzymaj!
5. Odpierasz autorytety.Całe swoje życie stawiasz opór szefom. Nie zgadzasz się na normy, z którymi się nie zgadzasz.
6. Jesteś gotów wszystko ulepszać. Zawsze widzisz, jak mógłbyś coś poprawić. Ponadto jesteś uparty i zawsze wtrącisz swoje dwa grosze.
7. Kiepsko idzie Ci w pogawędkach. Nie jesteś typem człowieka, który potrafi uciąć sobie pogawędkę, tak jak większość ludzi. Dla Ciebie ten sposób budowania relacji w społeczeństwie to strata czasu.
8. Byłeś prześladowany w młodości.Być może byłeś mocno krytykowany, albo wręcz wyśmiewany jako dziecko bądź nastolatek. Te doświadczenia sprawiły, że teraz za wszelką cenę chcesz udowodnić światu, że jesteś kimś, z kim trzeba się liczyć.
9. Masz obsesję. Zostałeś oznaczony jako obsesyjny, ponieważ jeśli coś zaczniesz, to nie odpuszczasz. Nie pozwól nikomu przekonać się, że to choroba, i że coś jest z Tobą nie tak. Wszyscy wielcy biznesmeni mieli obsesję. Howard Shultz trwał w swoim Starbucksie, nawet wtedy, gdy rodzina zagroziła, że go opuści.
11. Nie umiesz się zrelaksować.Ciągle myślisz, nawet w nocy podczas snu. Rano okazuje się, że pomysły ciągle rozpraszają Twoją uwagę, także od pracy którą wykonujesz.
12. Nie jesteś normalny. Zawsze czułeś się trochę jakby w złym miejscu. W końcu przyzwyczaiłeś się do myśli, że po prostu jesteś nico inny niż wszyscy ludzie, co może okazać się problemem – a dokładnie motywacją do tego, abyś zrozumiał, że przedsiębiorca w Tobie krzyczy ponieważ nie może się wydostać!

Źródło: lembol.pl

Przeczytaj również

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić

Czytaj więcej »

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia