Bezpieczne pieniądze – kampania społeczna

25 marca Narodowy Bank Polski rozpoczął kampanię informacyjną „Bezpieczne pieniądze” związaną z wprowadzeniem do obiegu banknotów ze zmodernizowanymi zabezpieczeniami. W kampanii weźmie udział wiele instytucji publicznych i firm komercyjnych związanych z obrotem gotówkowym. W weekend 5-6 kwietnia w Centrali NBP odbędą się także Dni Otwarte, których tematem przewodnim będzie modernizacja zabezpieczeń banknotów. W działania informacyjne włączył się Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Policja, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
W ramach tej współpracy komunikat o modernizacji zabezpieczeń będzie przekazywany przez urzędy, izby skarbowe i izby celne, a także polskie ambasady za granicą, komisariaty oraz kantory.
Do kampanii przystąpiły również największe sieci sklepów, które będą dystrybuowały w swoich placówkach ulotki i plakaty o zabezpieczeniach banknotów oraz prezentowały spoty informacyjne. Komunikaty o modernizacji banknotów pojawią się także w niektórych sieciach bankomatów oraz komunikacji miejskiej. Kampanię wesprą również Telewizja Polska i Polskie Radio. W ramach kampanii społecznej od 24 marca przez kilka kolejnych tygodni emitowane będą spoty przygotowane przez NBP. Natomiast 7 kwietnia Gazeta Wyborcza dołączy do wydania ogólnopolskiego ulotkę objaśniającą najważniejsze zmiany w zabezpieczeniach banknotów.
Strona internetowa kampanii to: www.nbp.pl/bezpiecznepieniadze , tam znajdziecie wszystkie informacje dotyczące zmodernizowanych banknotów.

Źródło: epr.pl

Przeczytaj również

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić do spadku motywacji. Rozpoznanie tego problemu

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone