Czy kolory na stronie www są ważne?

Istnieje coś takiego, jak psychologia koloru. Badania pokazują, że pewne kolory wywierają na odbiorcach zawsze podobne emocje.

Z czym kojarzymy poszczególne kolory:

Zielony – rozwój, zdrowie, środowisko, pieniądze;

Niebieski – zaufanie, bezpieczeństwo, spokój i lojalność;

Fioletowy – kreatywność, duchowość, mistyczność, dobrobyt;

Żółty – szczęście, ciepło, młodość, słońce;

Pomarańczowy – przyjaźń, radość, pewność siebie;

Czerwony – siła, miłość, pasja, niebezpieczeństwo, żądze;

Brązowy – ziemia, jedzenie, konserwatyzm;

Czarny – luksus, wyrafinowanie, elegancja, śmierć;

Biały – prostota, czystość, świeżość, dobrobyt.

Będąc świadomym tych czynników, możemy właściwie i przemyślanie tworzyć swój wizerunek. Rozpoczynając od wyboru kolorów przewodnich, logotypu, czy też tworząc stronę WWW. Należy wziąć pod uwagę modę, jaka obecnie panuje. Taka wiedza będzie przydatna wtedy, gdy naszymi klientami mają być ludzie młodzi oraz ci majętni, którzy dużą uwagę przywiązują do prestiżu.

Zatem jeśli chcemy osiągnąć konkretne skojarzenie u odbiorcy, musimy zastosować kolory, które to skojarzenie wzbudzą.

 

Przeczytaj również

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia