Czy kolory na stronie www są ważne?

Istnieje coś takiego, jak psychologia koloru. Badania pokazują, że pewne kolory wywierają na odbiorcach zawsze podobne emocje.

Z czym kojarzymy poszczególne kolory:

Zielony – rozwój, zdrowie, środowisko, pieniądze;

Niebieski – zaufanie, bezpieczeństwo, spokój i lojalność;

Fioletowy – kreatywność, duchowość, mistyczność, dobrobyt;

Żółty – szczęście, ciepło, młodość, słońce;

Pomarańczowy – przyjaźń, radość, pewność siebie;

Czerwony – siła, miłość, pasja, niebezpieczeństwo, żądze;

Brązowy – ziemia, jedzenie, konserwatyzm;

Czarny – luksus, wyrafinowanie, elegancja, śmierć;

Biały – prostota, czystość, świeżość, dobrobyt.

Będąc świadomym tych czynników, możemy właściwie i przemyślanie tworzyć swój wizerunek. Rozpoczynając od wyboru kolorów przewodnich, logotypu, czy też tworząc stronę WWW. Należy wziąć pod uwagę modę, jaka obecnie panuje. Taka wiedza będzie przydatna wtedy, gdy naszymi klientami mają być ludzie młodzi oraz ci majętni, którzy dużą uwagę przywiązują do prestiżu.

Zatem jeśli chcemy osiągnąć konkretne skojarzenie u odbiorcy, musimy zastosować kolory, które to skojarzenie wzbudzą.

 

Przeczytaj również

Nieuświadamiona kompetencja handlowca – historia mojego klienta z awansem w tle!

Janusz był świetnym handlowcem. Zawsze osiągał cele sprzedażowe, budował silne relacje z klientami i był chętnie polecany przez kolegów. Pewnego dnia jego talent został doceniony i awansował na stanowisko managera sprzedaży. Początkowo Janusz był zachwycony. Cieszył się z nowych wyzwań i możliwości rozwoju. Szybko jednak zaczął dostrzegać pewne trudności. Okazało

Czytaj więcej »

Wierzę w małe firmy!

Małe firmy to serce i dusza biznesowego świata. To tam tkwią marzenia, pasja i ogromne zaangażowanie założycieli. Wierzę w małe firmy, ponieważ to właśnie w nich odnajdujemy prawdziwe perły biznesowego świata. Każda mała firma zaczyna od marzenia – marzenia jednego lub kilku pasjonatów, którzy postanowili podjąć wyzwanie i zrealizować swoje

Czytaj więcej »

5 czynników demotywujących pracowników

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]Motywacja pracowników stanowi kluczowy element efektywności każdego zespołu. Jednak istnieje wiele czynników, które mogą negatywnie wpływać na morale i zaangażowanie pracowników. Poniżej przedstawiam pięć głównych czynników demotywujących oraz sugestie, jak im skutecznie zaradzić. Brak uznania. Brak uznania za wysiłek i osiągnięcia pracownika może prowadzić

Czytaj więcej »

5 na 5 gwiazdek od klienta

Dzień dobry! Gdzie szukać sposobów na zwiększenie rentowności biznesu? Zacznij od obsługi klienta. W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, stawianie obsługi klienta w centrum uwagi staje się istotniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlaczego? Ponieważ przy nieograniczonych możliwościach klientów do dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniami w Internecie, opinie na temat

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2022 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone

designed by Głowy do wynajęcia