Hasło reklamowe czyli wyróżnik marki

Hasło reklamowe jest komunikatem przekazującym informacje o unikalnych i wyróżniających wartościach marki. To zwięzłe zdanie, znajdujące się obok znaku towarowego, które niesie przesłanie marki i jest zorientowane na silnie oddziaływanie na grupę docelową.

Po co stosować hasło reklamowe?

Każdej firmie zależy na tym, aby zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy na reklamę i oferowany przez nią produkt,
a w konsekwencji zachęcić do jego zakupu. Dobre hasło reklamowe jest dopasowane do potrzeb grup docelowych, uwzględnia specyfikę konkurencji. Powinno odwoływać się do emocji, zwracać uwagę.

Jakie znaczenie ma hasło reklamowe

Hasło reklamowe powinno być łatwym do zapamiętania przez odbiorców komunikatem. Jako przekaz podkreślający walory produktu, hasło reklamowe wymaga ciągłego powtarzania w mediach tak, aby mogło głęboko wniknąć w świadomość klientów. Jego celowe umieszczenie w połączeniu z logo marki powoduje, że nazwa produktu i jego wyróżniki zapisują się trwalej w umysłach klientów.

Jakie są cechy dobrego hasła reklamowego?

Powinno konkretnie odnosić się do marki, prezentować główną korzyść produktu lub usługi, wyróżnić markę na tle konkurencji, pokazać jej pozytywne wartości, unikalność, oryginalność.

Forma jaką przybiera hasło reklamowe, nie może być zwykłym banałem czy oklepanym frazesem. Nie powinna powodować negatywnych reakcji i sarkastycznej krytyki. Mimo skrótowej formy, powinno zawierać jasne przesłanie i informować o czymś konkretnym. Hasło nie powinno sprawiać odbiorcy trudności w przyswojeniu i powtórzeniu. Te wszystkie właściwości wpływają na łatwość jego zapamiętania.

na podstawie : anagram.pl

zdjęcie: adinnovator.typepad.com

Przeczytaj również

Jak skutecznie delegować zadania w firmie?

Delegowanie zadań to kluczowa umiejętność, która może znacząco wpłynąć na efektywność pracy w każdej organizacji. Dobrze przeprowadzony proces delegowania nie tylko odciąża liderów, ale także rozwija umiejętności pracowników i wzmacnia zespół. W tym artykule przedstawimy kilka sprawdzonych strategii, które pomogą Ci skutecznie delegować zadania w firmie. Zrozumienie, co można delegować

Czytaj więcej »

Budowanie odporności psychicznej lidera

W dzisiejszym dynamicznym i często nieprzewidywalnym środowisku biznesowym, odporność psychiczna stała się kluczową cechą skutecznych liderów. Odporność psychiczna to zdolność do radzenia sobie z wyzwaniami, adaptacji do zmian oraz utrzymania pozytywnego nastawienia w obliczu trudności. W tym artykule opowiem Ci, jak liderzy mogą rozwijać swoją odporność psychiczną, aby lepiej zarządzać

Czytaj więcej »

Jak zbudować zespół marzeń? Najnowsze trendy w zarządzaniu i rola samoświadomości lidera.

Zespół marzeń – to nie tylko fraza, to cel, do którego dążą liczne firmy. Ale jak go osiągnąć dziś? Współczesne zarządzanie coraz bardziej skupia się na ludziach. Budowanie efektywnych zespołów przekracza ramy tradycyjnego przydzielania zadań. To sztuka tworzenia środowiska, w którym każdy członek może rozwijać się, a jednocześnie wspólnie osiągać

Czytaj więcej »

Jaki będzie lider 2030 roku?

Różnice w kompetencjach lidera 2020 roku i lidera 2030 roku są wynikiem zmieniającego się krajobrazu biznesowego, technologicznego oraz społecznego. Oto kluczowe różnice, które można zauważyć: Kompetencje Lidera 2020 Roku: Zarządzanie kryzysowe i adaptacja: Fokus: Radzenie sobie z nagłymi zmianami i kryzysami (np. pandemia COVID-19). Kompetencje: Umiejętność szybkiego dostosowania strategii, zarządzanie

Czytaj więcej »

ZAPISZ SIĘ DO NEWS LETTERA !

Subscription Form

2025 © anetagrzegorzewska.pl – wszystkie prawa zastrzeżone